
Skuteczny marketing w sieci – analiza, narzędzia, metody
Przedstawienie aktualnej wiedzy oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii z zakresu marketingu internetowego. Na podstawie przykładów przekazanie doświadczeń wiodących firm w zakresie e-marketingu. Przygotowanie do aktywnego działania w sieci, pozyskiwania i budowanie lojalności klientów, z zapewnieniem bezpieczeństwa zamieszczanych tam informacji.
Studia mają charakter przekrojowy, obejmujący szerokie spektrum zagadnień z zakresu marketingu internetowego. Wszystkie zagadnienia nauczane są od podstaw. Studia rekomendowane są dla:
• osób początkujących lub średnio zaawansowanych z wykorzystania marketingu internetowego,
• pracowników działów marketingu w firmach,
• pracowników działu marketingu w instytucjach.
Unikalne umiejętności i kompetencje zwiększające skuteczność działań marketingowych w sieci, mających na celu kształtowanie przewagi konkurencyjnej organizacji. Wiedza i umiejętności w zakresie:
• narzędzi marketingu internetowego tj. Analitycs, AdWords, Google Tag Manager,
• formułowania strategii marketingowych i reklamowych.
• Marketing 4.0
• Marketing klasyczny a marketing w sieci – podobieństwa i różnice
• Analiza zachować konsumentów w sieci
• Programy do analizy zachowań użytkowników
• Strona internetowa jako inwestycja
• Optymalizacja strony internetowej SEO
• Kampanie marketingowe w sieci - podstawy
• Podstawowe programy do analizy - big data
• Kampanie reklamowe AdWords
• Optymalizacja kampanii AdWords
• Narzędzia do zarządzania
Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów, a także pozytywna obrona pracy dyplomowej.
- karta zgłoszenia na studia podyplomowe
- poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia;
- kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia (w przypadku kandydatów na studia będących cudzoziemcami),
- 1 podpisana, aktualna fotografia zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych - rejestrując się w systemie Rekrutacji Online kandydat na studia podyplomowe nie umieszcza w podaniu elektronicznej wersji zdjęcia, ponieważ na studiach podyplomowych student nie otrzymuje legitymacji. Zdjęcie w wersji drukowanej kandydat składa razem z pozostałymi dokumentami.
- umowa o świadczenie usług edukacyjnych (podpisana w dwóch egzemplarzach) dostępna w siedzibie Wydziału.
Informacji udziela Dziekanat Wydziału w Bochni StSW tel. 14 611 95 30
Wpisowe
200 zł
|
Absolwenci StSW nie ponoszą opłaty wpisowej. |
Koszt studiów
3 000 zł
|
Informacji udziela Dziekanat Wydziału w Bochni StSW tel. 14 611 95 30 |